

პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგ შემთხვევებში:
პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს;
სხვა მიზეზების შემთხვევაში შეკვეთა არ ექვემდებარება დაბრუნებას. დასაბუთებული პრეტენზიის შემთხვევაში მყიდველი ვალდებული შეატყობინოს კომპანიას არსებული ვითარების შესახებ და შეძენიდან 3 სამუშაო დღის შემთხვევაში მიაწოდოს კომპანიას შეძენილი ნივთი, რა დროსაც ქარხნული წუნის შემთხვევაში შეძენილი პროდუქტი გადაიცვლება იმავე ნივთში, ან ასეთი ნივთის არარსებობის შემთხვევაში შეძენილ პროდუქტში გადახდილი საფასური დაუბრუნდება მომხმარებელს.
3 სამუშაო დღის შემდეგ მიწოდებული ნივთი არ ექვემდებარება დაბრუნებას ან შეცვლას, ასეთ შემთხვევებში მოქმედებს მხოლოდ შეკეთების სერვისი.
არ გაქვს ანგარიში?
შექმენი ანგარიში